tirsdag den 18. januar 2011

Ankommet til Barcelona

Så kom jeg til Barcelona. Der var ingen problemer under flyveturen - udover at min kuffert er revnet lidt. Jeg har fundet mit værelse og parret jeg skal bo hos er flinke og meget imødekommende. De har et par hunde der er rigtig nuser, men dog gør de en del - men sådan har den slags jo for vane.

Herunder kan I se udsigten fra det værelse jeg skal bo i de næste fem måneder. Det er lidt diset og temperaturen ligger på cirka 15 grader.


Imorgen skal jeg ud til ICFO der ligger 20 minutter væk med tog. Så må jeg se om vi kan finde ud af noget interessant fysik jeg skal arbejde med hernede.

2 kommentarer:

  1. Nu vil jeg være den første til at lægge en kommentar på din blog :-) Dejligt du er kommet godt frem og har fundet dig til rette på dit værelse. Sikke en skøn udsigt!

    SvarSlet
  2. Hej Søren
    Jeg har ikke haft held med at sende en kommentar til Rikke, men nu prøver jeg, om det kan lykkes til dig.
    Kjeld og jeg har været i biffen i aften, men nåede lige at se slutninen på håndholdkampen. Seje fyre!

    SvarSlet