mandag den 24. januar 2011

Musik

Så har jeg efterhånden været i Atlanta i en uges tid, og er ved at komme godt til rette. Jeg har jo godt nok ikke fundet plads til violinen eller klaveret i bagagen, så i dag startede jeg til kor her på Georgia Tech.
Hall-bygningen hvor jeg går til kor
Jeg er startet i et blandet kor hvor vi skal synge både klassisk og rytmisk musik, og hvor vi har en super dirigent som elsker at joke hele tiden. Vi øver til en koncert som skal afholdes d. 17. april, hvor I alle selvfølgelig er meget velkomne. Jeg må jo nok sande at det kun er min mor der kommer og hører, men det er jo også hvad mødre er til for :-).
Vi skal bl.a. synge Mozart og Bridge Over Troubled Water
Og så vil jeg da lige slutte af med at gøre nogle folk hjemme i Danmark misundelige. Ved et held fandt jeg ud af at Tina Dickow er på tour i USA, og hun kommer til Atlanta d. 1. februar. Så nu er der straks købt billetter til en lille koncert på et spillested med plads til kun 300 mennesker. Jeg glæder mig!!!
Tina Dickow (eller Dico som hun hedder herovre) kommer til Atlanta

1 kommentar:

  1. Hej Rikke,
    Det lyder til at du er kommet godt i gang derovre, godt at høre fra dig. Og jeg hører i hvert fald til en af dem der godt kunne blive misundelig over at du skal til Dico koncert. Det bliver super fedt, tror hun vil gøre sig godt på et lille intimt spillested som sådan..:-)

    Vi er taget en uge i sommerhus hjemme i DK, bare os tre, og hygger max med god mad, vin og afslapning. Går turer ved vandet og ser os lidt omkring på spidsen af Djursland.

    Kan du have det rigtig godt, hilsner Anders

    SvarSlet